tisdag 16 april 2013

I söndags träffades jag och Marika på brukshundsklubben i Mölndal/Sisjön. Och det roligasta av allt var att Agnes ville följa med med Chloie!! Såååå duktiga är dom. Dom tränade lite sitt kvar, inkallning och hopp. Agnes är superduktig att få Chloie att vilja vara med henne fast jag och Rosa står en bit bort och ropar och lockar med godis!!! Det är inte det lättaste! Men Chloie struntade i oss och ville vara med sin Agnes. Sötnosar!!!

Här är bild och film från hoppet.




Igår åkte jag till Kungsbacka och mötte upp med Pia, Lena, Tessan, Eva-Britt och lite fler som jag inte känner. Det gick sååå bra. Förutom att hon reste sig på platsen och det var ju surt... Hade slutat oroa mig för det... Men vi gjorde en tredje platsliggning i slutet och då gick det jättebra. I 5 minuter dessutom.

TjongTjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar