fredag 17 maj 2013

sommar tillslut!

Och så har äntligen sommaren vunnit matchen mot vintern! Idag har vi säkert 25 grader ute. Helt ljuvligt. Längtar hem att sätta mig på altanen med ett glas bubbel och lite nya tidningar. Fast innan dess borde jag nog träna lite med Rosa... Skall tävla imorgon.... iiiiiihhhhh! Har inte tränat på en och en halv vecka! Jag var inte ens med på avslutningen av Karin kursen i onsdags. Var på seminarium med Ulrika D istället ;-). Och vår senaste tävling i Älvsborg var ju allt annat än lyckad...  Men det bästa med den tävlingen var ju att Pia och Thea fick ett förstapris och kan hoppa upp till tvåan! Som dom har längtat efter det! och inte nog med det, hon kom dessutom tvåa på hela tävlingen!!! Och det var ett jättestort prisbord så hon hade bilen full när hon åkte hem! Såååå glad för hennes skull.

Här är bild från hennes plats och från prisutdelningen.




Här är en bild från bla när vi tränade fjärren förra onsdagen med Lena. Det gick jättebra på träningen för mig och Rosa då. Vad konstigt det är att det skall vara så svårt att få till samma resultat på tävling...



Så nu skall jag försöka ladda inför imorgon... hmmmmm ;-)  kanske kan det vara bra att vila sig iform?

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar